Ogłoszenie

Witaj na forum serwera YaniirCraft.

#1 2011-11-05 15:46:21

diablo03

Administrator

Zarejestrowany: 2011-11-05
Posty: 9
Punktów :   

Poradnik dla Administracji. WorldEdit

Zaznaczanie:



Komenda: //wand

Opis: Jest to podstawowa komenda, daje nam ona "różdżkę" czyli drewnianą siekierę.

Obsługa: "Różdżką" zaznaczamy teren do edycji, robimy to za pomocą myszki. Pierwszy punkt - LPM, drugi punkt - PPM.



Komenda: //pos1, //pos2

Opis: Zaznaczenie terenu do edycji bez użycia różdżki.

Obsługa Wpisując //pos1 zaznaczamy pierwszy punkt na bloku na którym stoimy, wpisując //pos2 zaznaczamy drugi punkt na bloku na którym stoimy.



Komenda: //hpos1, //hpos2

Opis: Zaznaczenie terenu do edycji bez użycia różdżki.

Obsługa: Wpisujać //hpos1  zaznaczamy pierwszy punkt na bloku na który patrzymy, wpisując //hpos2 zaznaczamy drugi punkt na bloku na który patrzymy.



Komenda: //chunk

Opis: Zaznaczenie chunk'u.

Obsługa: Wpisując komendę //chunk zaznaczamy cały chunk w którym aktualnie się znajdujemy.



Komenda: //expand

Opis: Powiększenie zaznaczonego terenu.

Obsługa: Wpisując komendę //expand 10 u powiększamy zaznaczony teren o 10 w górę. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód. Wpisując //expand vert powiększamy zaznaczony teren od bedrock'a do górnej granicy mapy.



Komenda: //outset

Opis: Powiększenie zaznaczonego terenu.

Obsługa: Wpisując komendę //outset 5 powiększany zaznaczony teren o 5 w każdym kierunku.



Komenda: //inset

Opis: Pomniejszenie zaznaczonego terenu.

Obsługa: Wpisując komendę //inset 5 pomniejszamy zaznaczony teren o 5 w każdym kierunku.



Komenda: //shift

Opis: Przeniesienie zaznaczonego terenu.

Obsługa: Wpisując komendę //shift 1 u przenosimy zaznaczony teren o 1 w górę. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód.



Komenda: //size

Opis: Wielkość zaznaczonego terenu.

Obsługa: Wpisując komendę //size otrzymamy informacje o zaznaczonym terenie.



Komenda: //count

Opis: Informacje o blokach na zaznaczonym terenie.

Obsługa: Wpisując komendę //count 1 otrzymamy informacje o tym ile na danym obszarze jest stone'a. Cyfrę 1 po komendzie można zastąpić dowolnym ID bloku.



Komenda: //distr

Opis: Dokładne informacje o blokach na zaznaczonym obszarze.

Obsługa: Wpisując komendę //distr otrzymamy informacje o tym jakie bloki są na zaznaczonym obszarze, jaki jest ich procent, ich ID oraz dokładną nazwę.







Zmiany terenu:




Komenda: //set

Opis: Zamiana wszystkich bloków w obszarze na dany blok.

Obsługa: Wpisując //set 1 wszystkie bloki (powietrze też) w zaznaczonym obszarze zamienią się na skałę.



Komenda: //replace

Opis: Zamiana konkretnych bloków w obszarze na dany blok.

Obsługa: Wpisując //replace 1 2 wszystkie bloki skały na zaznaczonym obszarze zamienią się w ziemię pokrytą trawą. Wpisując //replace 1 wszystkie bloki w zaznaczonym obszarze oprócz powietrza zamienią się w skałę.




Komenda: //overlay

Opis: Umieszczenie danego bloku na górze bloków w zaznaczonym obszarze.

Obsługa: Wpisując //overlay 1 na szczycie bloków w zaznaczonym obszarze zostanie umieszczona skała.




Komenda: //walls

Opis: Budowanie ścian.

Obsługa: Wpisując //walls 1 w zaznaczonym obszarze pojawi się ściana ze skały.




Komenda: //outline

Opis: Budowanie sześcianu.

Obsługa: Wpisując //outline 1 w zaznaczonym obszarze pojawi się sześcian ze skały.




Komenda: //move

Opis: Przesuwanie bloków.

Obsługa: Wpisując //move 1 u przeniesiemy cały zaznaczony obszar o 1 kratkę w górę. Wpisując //move 1 u 1 przeniesiemy cały zaznaczony obszar o 1 kratkę w górę, a na jego miejscu pojawi się skała. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód.









Generowanie




Komenda: //hcyl

Opis: Generowanie okręgu.

Obsługa: Wpisując //hcyl 1 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w poziomie. Wpisując //hcyl 1 10 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w poziomie i o wysokości 10 kratek.



Komenda: //cyl

Opis: Generowanie okręgu z wypełnieniem.

Obsługa: Wpisując //cyl 1 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w poziomie. Wpisując //hcyl 1 10 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w poziomie i o wysokości 10 kratek.




Komenda: //sphere

Opis: Generowanie kuli z wypełnieniem.

Obsługa: Wpisując //sphere 1 10 zostanie wygenerowana kula z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w każdą stronę.




Komenda: //hsphere

Opis: Generowanie kuli.

Obsługa: Wpisując //hsphere 1 10 zostanie wygenerowana kula z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w każdą stronę.




Komenda: /forestgen

Opis: Generowanie lasu.

Obsługa: Wpisując /forestgen 10 birch zostanie wygenerowany las brzozy w obrębie 10 kratek od nas.




Komenda: /pumpkins

Opis: Generowanie dyń.

Obsługa: Wpisując /pumpkins 10 zostanie wygenerowany "las" dyń połączonych liśćmi w obrębie 10 kratek od nas.





Inne



Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:




Komenda:

Opis:

Obsługa:







Chwilowo to tyle, ale wciąż nad tym pracuję.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
telekineza naukowe dowody odpowiedzi do spr wos obywatelstwo gry na nk cheat engine wilgotne wargi sromowe wow szaman poradnik totemy