PanMaly - 2011-11-06 11:21:44

WorldEdit


Komendy


-//stack - Wydłuża coś (komenda do wydłużania np.mostu)
może tez posłużyć do kopiowania pięter budynku i dawania ich w góre
np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy
mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-
enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak

-//replaceZaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały
ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

-//setZaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np.
//set 49 i podłoga tego obszaru będzie się składała z obydianu(id:49).Działa to też w górę. I w inne kierunki..

Ważne!


Jeśli wpiszemy np. //set 49 podłoga nam się zrobi z obsydaniu
i chcemy ją wydłużyć o 5 kratek np na północ (n) MUSIMY wpisać
//expand 5 n TYCZY się to również innych kierunków.


-Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś
przedmiot n.p /give hazz 20 64

-/jumpto to nie w.e .. Wskazujemy myszką jakieś miejsce i
wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

-/tpWpisujemy /tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza..Albo /tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

-//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje
nam wymiary obszaru.

-//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.

-//contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3
i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.

-//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać
//undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

-//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.
drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek
na południe.

-//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez
przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

-//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i
1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały
ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)

-//wallsRobimy to samo co w //outline tylko powstają
cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

-//drainJeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć
wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..
//drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

-/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5

-//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy
wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

-//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku  i teraz się o niego boimy !
Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20

-ostatnia komenda.. /snow Wpisujemy tą komende /snow i np 15 /snow 15 cała okolica wtedy będzie miała warstwę ''puszystego puszka'', a woda zamieni się w lód..

Item-List
http://i.imgur.com/NHhMr.png

www.secondlife.pun.pl www.naszefantasy.pun.pl www.arenazerqv.pun.pl www.dw-demonywojny.pun.pl www.mroczni.pun.pl